Wednesday, February 18, 2009

DEMAM

Huhuhu... saya demam, flu and coughing but cough not so bad.... lately selalu rasa sejuk2 waktu malam.... kadang2 sampai menggigil.... kesian saya kann....

Yesterday after ayah fetch me from work... terus gi amik kakak kat sekolah n terus gi klinik (hehehe walaupun saya demam, tapi saya nih amatla malas nak gi klinik... mkn ubat yg sedia ada aje).... mmg dr. Kata saya demam... n of course flu tu yg menyebabkan saya amattt sakit kepala.... so dpt la mc utk 18/2....

Balik dari klinik, terus ke rumah mil.... disebabkan saya off dari solat... maka saya mengambil alih utk duduk di dapur... yelah dah mil masak yg lelain takkan nak goreng ayam pun saya nak biar dia buat kannn... hehehehe m trying to be menantu solehah okeyyyy..

Tgh2 syok goreng ayam... tetiba minyak tu meletup dan terus kena ke telapak tgn saya... woooo boleh tahan gak pedihnya... maka saya terus ke paip air, n after that saya tuang kicap... hehehehe tak leh pk dah msa nih... sakit okeyyy... sambil panggil ayah....

Mil syak ada something wrong.. terus dia bersama ayah ke dapur.... hehehehe malu la pulak saya.... dah tua2 pun tak reti2 lagi....dia tuangkan saya minyak kayu kapur... mmg pedihhhh... n ayah terus bawa saya ke klinik tadi... hehehehe, assistant dr. Tu pun heran tgk saya dtg balik... bila saya kata saya kena minyak panas... terus dia bagi saya masuk dulu...emergency la katakan.... dr pun terus attend kat saya... mmg merah telapak tgn saya... especially yg dekat ibu jari.... dr sapu losyen yg amat sejuk... nyaman la sket... dr. Suh dtg kat kaunter jek sambung mc... but m not thinking to continue my mc... kesian kat proposal exec saya nanti.. dahla nak balik jakarta... kang tak lena tido, tak senang duduk plak dia kat sana....

sekali sekala sakit nih best pulak... ayah the very concern... masa makan ... of course saya kena makan pakai sudu... ayah kopekkan udang, ayam... hehehehe... n later back to our home sweet home... ayah la yg buat semua2.... even basuh baju sekolah anak2... basuh tangan okeyyy... at 10:30 p.m. hehehehehe....the rest of the baju... ayah himpun2 dlm bakul n nak bwk gi dobi tomorrow... aahhh lega kepala saya ngan segala housework.........hehehehe...........

i love you ayah!!!!!

So dun worry rima... i will be in the office on Thursday okeyyy.....

1 comment:

RiMa said...

ahahahhaa.... ya kak.. rima tak worry... kalau kak eta mc lagi pun rima belasah jer cuti on friday tuh.. boss dah tau pun rima nk cuti! mwahahahahha... *ksian boss hire org macam rima ni kan =p*

anyway, get well soon kak.. hopefully tender tanggal 25 tu cepat siap by tomorrow.. so u dun have to worry oso... kehkehkeh...