Tuesday, February 3, 2009

Selamatkan Adik Nabila

baca utusan ruangan mega hari isnin 2/2/2009.... berkenaan dengan Adik Nabila... tersayat2 hati ni bila baca kisah Adik Nabila... betapa parents dia begitu tabah dan sabar dengan dugaan ALLAH.... dikala2 adik nabila nak jalani operation jantung...ayahnya pulak diberhentikan kerja atas alasan yang tidak kukuh....bukan calang2 orang yg boleh melalui dugaan ALLAH ini... mana nak membesarkan kanak2 down syndrome... berpenyakit jantung kongenital kompleks pulak....

Setiap insan ada keistimewaannya... begitu jugak adik Nabila... bila baca mengenai adik Nabila... teringat kat imad... imad pun istimewa.... dalam tak tau menulis, membaca, mengira... tapi imad amat terer dengan brand2 kereta.... apa saja berkenaan kereta dia tau..... kalau kita pandang kereta mcm tu saja...dia pandang sampai ke sport rim, tayar, ekzos.... siap ngan sayap2 keta tu dia pandang....

Doa ibu.. agar imad jadi insan yg berjaya di dunia dan akhirat... utk semua anak2 ibu, ibu doakan begitu....

dan kisah adik Nabila... yang lagi buat ibu sayu... yang menolong adik Nabila.. bukan orang melayu kita.. tapi bangsa lain... dan lain jugak fahaman politiknya....

Untuk adik Nabila... semoga berjaya melalui pembedahan jantung... dan semoga adik Nabila cepat sembuh, sabar dan tabah.... aminnn......

No comments: