Tuesday, March 17, 2009

cite sedey lagiiii

Yesterday... sampai aje umah mil... I saw imad tgh watched tv…. Cartoon la apalagi… when bagi salam… terus dia datang kat saya n hug me tight…. Kissed me n panjat belakang saya….

Happy aje… terus aje kata.. ibu.. abg nak suruh ibu suap makan’... okey...

Dah lepas makan... he wanted to go to nite market... mula2 dah guling2 dah… sbb ayah tak bagi coz hujan n hanis pun nak ikut… but when I whisper to him cara2 utk memboloskan diri supaya adik tak nampak… terus bersinar mata dia….

N we berjaya melepaskan diri ke pasar malam… bukan nak beli apa pun.. beli jagung aje….

Dah settle semua.. kakak dah makan, imad dah makan... we wanted to go back... imad come n kiss me again… salam me n ayah… he wanted to stay overnite at nenek’s house… also with kakak… oklah… nama pun cuti sekolah kannn…

So three of us balik umah… n later after that.. ayah kuar gi meeting club….n me.. this is the time for me to watch tv… sbb sblm nih tv ini di concur oleh imad n the gang… n there is no tv on weekdays oso….

Adik pulak dah terlena.. me apalagi… tekan sana… tekan sini….. tertgk la star movies.. 13 going 30 n sambung lagi tgk Blind Dating….

And guess what????

I cried like mad masa tgk blind dating tuh.. tak tau kenapa?? Maybe sbb tgk kecekalan dia agaknya….Huhuhuhu… kan saya dah kata saya nih emo n cengeng….. sib baik ayah takde… siap tersedu2 tuh…..

N later I nangis lagi… memikirkan imad……sambil sidai kain... hehehehe.. sungguh emo saya ini.. apa nak buat... ini aje yg boleh buat saya release.....

kalau time solat tu jgn ckp la.. kat umah mmg leleh.. tapi kat opis... tahannnnn... bergenang aje laa...hehehe kena menten beb!!!

No comments: