Tuesday, August 25, 2009

Visit to ENT HUKM

Imad had his appointment with ENT on 21/8.. we arrived there early, 8:35 a.m.... so dpt la no. 2.. but since no. start at 9:30 a.m. maka adalah berjanggut juge.. hehe...


at 9:45 a.m. nama imad dipanggil... we met this one nice doctor.. Dr. Ally, a nice chinese man... yang amatlah pandai menackle imad... the dr. checked his nose, ears and etc.2..... selain melayan kerenah2 bertanya dia.. itu apa, ini apa... saya sangat happy.. sebab saya amat jarang berjumpa dengan dr yang rajin melayan ragam budak...

Since the appointment with respiratory dept will be in december, so the dr. chose the same date coz dia kata senang you nak datang.. see?? sangat prihatin...


setelah selesai.. saya pun pergila mengambil next appointment saya di kaunter depan... semasa saya sampai.. tiada kad di dlm kotak.. maka saya adalah org pertama.. tetapi saya tgk org2 dikaunter sibuk bersembang and ada yang mengira duit syiling... siap tanya kawan2 dia siapa nak tukar syiling.. BOLEH??? i waited there patiently ... sampai la ada dua orang lady nih datang n put their cards in the box, on top of mine... i masa tuh perati aje mamat yg key in appointment date nih... buat tak tau aje dia... i saje hint2 dengan berlegar2 di dpn dia sambil menghentak2 kaki... later i tgk dia collect all the cards and start calling the lady yg last sekali letak card... hmmmm????? saya sgt tidak berpuas hati.... MAKA setelah dia menyetelkan appt that lady.. i pun terjah dia..

me: 'bro.. camana you punya system utk follow up appt nih eh??'..
dia: saya ambil yang bawah dulu....
me: ye ke u ambil yg bawah dulu, if you nak tau.. that lady yang tadi tu came after me and kakak nih... i org first yang letak kad kat sini....(dengan suara yg lantang.. mungkin sbb saya rasa suara saya tak keluar sbb saya pakai facemask)
dia: errr sorry eh kak....
me: buat keje.. buat la betul2 dik... masa itu EMAS...


terus saya ambil appt saya dan blah........ haiiii laaa... macam2 pe'el.....

US AT ENT HUKM..... hehee.. (sempat lagi tuhhh)

No comments: