Wednesday, December 2, 2009

Aidil Adha 2009

itulah aktiviti kami selepas solat jumaat...
nampak buah rambutan yang masak ranum ituuu???

my 'RANGERS' (sori ada gambo SX.. hehehe)..saya sgt suka gambar ini... mr. ayah ask me to print out and frame...

lembu korban
tunjuk yg ini jek....

pemerhati....

menantu dan mertua....
menantu 'mithali'... hehehe

Aidil Adha kali ini disambut di rumah tok di Taiping... balik Taiping jem... balik KL pun jem... haha... roti jek takdak...
takde apa2 aktiviti menarik selain mengutip buah rambutan dan mandatory visit to BMLT... hehe...ini memang tak boleh elak.. bagi la alasan bagaimanapunnnn
hari Sabtu baru la kami buat korban.. anak2 sgt teruja.. tak takut langsung!!! hanis tu siap suruh saya berdiri dekat2.. saya yang naik seriau tengok darah tuh.... tapi pandai pulak suruh orang dukung....

the rest hanya lah makan dan makan dan makan ... menu utama mesti la sup tulang, daging, perut cicah ngan sambal kicap... nyum nyum.....

No comments: