Tuesday, December 15, 2009

My farewell

Thursday 17th Dec nih saya last day bekerja... officiallynya mid January 2010.. but still ada cuti lagi.. makanya menggunakan cuti yg sedia ada la... hehe

apa perancangan selepas resign masih tidak tahu... kerana saya dalam dilemma... either nak duduk rumah jaga anak2 especially imad or terus mencari kerja sementara belum umur 40, bagi mengukuhkan lagi kedudukan kewangan saya....
sementelah saya juga tidak pernah tidak bekerja.. makanya... pengalaman ini suatu pengalaman baru... tengok la keadaan macam mana....saya hanya mengharapkan yang terbaik buat saya dan anak2... dan juga mengharapkan doa yang tidak putus2 utk saya menghadapi hari mendatang...yang penting sekarang saya kena ikhlaskan diri dan think positive.. rezeki ditangan ALLAH... dan DIA tahu apa yang terbaik utk hambaNYA....

last wednesday 9th Dec, my office colleagues organize a farewell lunch utk saya di FULLHOUSE jalan yap kwan seng... foodnya so so aje la... but the restaurant sgt cantik... the deco sgt menarik tertarik... antara gambar2 yg sempat disnap.....

4 comments:

iekaz said...

la... i ingatkan kak eta dah lama dah bnti keje.. rupe2nye baru benti eh... semoga kak eta jadi hsewife yg berjaya n who knows kak eta dapat durian runtuh dari sumber lain :)

Fazidah said...

Eta, can you give me your contact no? I ada your office no only...

Kay said...

huhuhuhu...
sy takde dlm pic...
huhhuuhuu

Eta said...

ika...
ari nih my last day...hehe
amin44x... semoga masin la mulut ika... hehe

k.fazidah...
my no. 013 3939605...

kay...
miss u .... huhuhuhu