Saturday, January 9, 2010

ATTENTION TO ALL

OOOPSSSSS sebelum terlupa....

pada sapa2 yg baca entry nih... and yang bekerja.... kot2 la korang nak buat pahala and on the other hand company korang nak reduce tax.... boleh la menderma ke kelas pendidikan khas Sekolah Taman Permata....

kelas imad nih satu aje... tapi dibahagi2kan... 4 murid satu guru... so dorang nak la letak partition... minta bajet dari kementerian untuk beli partition tak dapat2 la lagi... kesian dorang... nak belajar tak berapa nak fokus la... yolah nak fokus camno kalau in a room sume tuh.. ada yg hyper la, ada yg buat hal sendiri la, ada yg kacau kawan2 la... so kalau ada partition tuh.. cikgu2 tuh.. senang la siki nak monitor... kot la leh pisahkan yg teruk dengan yg sederhana.... takde la budak2 tuh terganggu bila sorang ngamuk... sorang nak gi toilet, sorang ketuk pale kawan....

so kalau company korang nak derma ker, nak cari contractor pasang partition ker... boleh la berurusan dengan pihak sekolah or kalau nak saya jadi org tengah pun boleh... nak saya amik gambar kelas ker.... contact no. cikgu or guru besar ker.... saya amat2 la berbesar hati untuk menjalankan tugas.....saya kan tak keje... tapiiiii benarnya.. jadi SAHM nih lagi bizi tawwwww....

next week saya nak bwk imad gi BSN... buka akaun tuk elaun pendidikan khas dia.... tak silap... RM150 per month.... jadi la... kumpul2 n save untuk dia.....untuk masa depan dia.....

No comments: