Thursday, January 28, 2010

imad o imad

masa fetch imad from school.... one of the PPM told me... 'tadi cikgu suruh buat kerja cepat2.... sapa cepat dpt hadiah... tapi danish relax je...
saya jwb... 'laaa ye ke'... thanks la eh...

dlm keta saya tanya dia...'abg, kenapa abg taknak buat keje yg cikgu suruh tuh'....
dia dengan tak bersalahnya jawab....'abg taknak hadiah pensil yg cikgu bagi tuh.. bukannya best!!!, tu sbb abg tak buat cepat2..'...
saya dlm hati...'ayoooooooo, ini mcm punya akai pun ada ka???'

terus la saya kata, tak best la mcm tuh abg... abg kena buat.. best apa dpt pensil tuh.....
dia jawab, 'pensil ibu beli lagi best!!!'...

huhuhu.. tak terkata saya... rasanya kena kautim ngan cikgu la... nanti beli keta kecik2 tu byk2... suh cikgu bagi hadiah tu pulak.... tgk dia buat ke tak buat kannnn?????

and today dia ada latihan amali... tau apa??? MANDI... hehehehehe dia sungguh sexcited... hehehe cikgu suh bwk suar pendek.. dia nak bwk boxer CARS dia... okeyla abang... so tadi PPM tu cite... dorang have to buka baju sendiri, mandi sendiri, lap sendiri, sikat rambut sendiri, pakai baju and bedak sendiri.... tanya imad... 'best tak bang mandi kat sekolah???'.. dia kata BESTTTTT!!!!'....hehehehe

and first week of Feb dia dah start latihan menunggang kuda... setiap hari selasa n khamis minggu pertama and hari khamis minggu ke 3.....

hopes that he will enjoy the activity.....

No comments: