Wednesday, January 13, 2010

kerenah

benar la kata org2 tua... anak ini penawar duka lara....
disaat diri dilanda duka... perasaan bercelaru, runsing,.... ada aje penyejuk kalbu...

tadi after maghrib.. spt biasa ajar dorang mengaji.. imad with his iqra 1.. he's the first one... baru kat page 4... alhamdulilah... dah kenal huruf dari tak langsung sblm nih... tgh sedap2 dia baca... a', ba, ta, sa... n lepas tu sepatutnya huruf ja.... tak semena2 dia sebut... 'mangkuk'... hahahaha.. cuba bayangkan.. kalau ustad pun dah gelak guling2 dah... a', ba, ta, sa, mangkuk... hahahahaha padahal sblm tuh.. elok aje dia baca ja, ja, ja... haiii imad2 ada aje la abg nih....

lagi satu cite dah basi... ari tu masa wan n opah datang KL... dia nak gi wee2 before tido... lepas wee2... dia nak pakai seluar...n he wore the pants infront of opah n wan... so wan tease la dia kata tak malu n nak sunatkan... dia jawab...'wan... bird abg nih dah ada tulang la wan...' wakkakakakakakak.... the rest of us... gelak mcm nak pecah umah... opah sampai ilang sora.... hehehehehe...

nanti la eh abang.. bagi abg matured sket... kita buat khatan besar2an kat kpg opah....

No comments: