Wednesday, February 24, 2010

Terapi Minda

hehehe the above tajuk is not meant for imad... it is for me!!!!

sesejak menjadi SAHM nih... siapa la kata saya nih senang lenang, lena diulit intan....ada macam2 masalah dan dugaan yg menimpa... alhamdulilah.. saya masih lagi boleh bersabar, bertenang dan bertahan.. berkat doa ibu dan berkat doa kawan2 juga dan saya juga masih lagi meneruskan aktiviti2 harian dengan jitu dan gigih...hehehehe

nak tau terapi minda saya.... cooking!!! eventho tak start baking lagi.. sbb bahan2, perkakas2 sume tak ada lagi.. nak gi beli malas.. yeeee saya ada syndrome malas nak keluar rumah sesejak jadi SAHM nih.. lagi2 kalau hari panas... lagiiii la malas... kena amik anak kat sekolah tu pun sebab terpaksa.. kalau mr. ayah ada.. memang dia la yang kena....

so far i enjoyed cooking for my family... best sangat rasanya... hehehehe walaupun benda yang dimasak tuh hanyala telur mata masak tomato, ikan goreng..... etc...

rasanya kalau lepas masak tuh.. rasa cam lepas bebas tekanan perasaan tuh....

so what is my menu for today???? ayam kicap fav. imad ada lagi 3 ketul (saja buat lebih senang keje ibu)....... dah kuar kan ikan siakap.. sooo will steam it.. kacang buncis pun ada.. so will tumis it with telur aje.. last but not least... ayam goreng kampung which mmg dah siap2 marinate dari semalam......

nak masak pun kena plan tau!!!! so that jimat masa dan tenaga... hehehehehehe... chowwwww

3 comments:

romy.eskandar said...

masak memang seronok tapi sedap tak sedap je yang jd masaalah

hazila said...

Salam kenal.

Eta said...

wahh romy.. u dah masuk my blog... hehuhuhu...

hai hazila... salam kenal juga.....