Wednesday, May 26, 2010

DOWN.......:(

today saya rasa sgt2 down... entah kenapa... tapi bila buat kerja, bersembang dgn kawan2, makan dengan kawan2 masih boleh control.. cuma tadi bila solat, sujud pada yg SATU....saya menangis semahu-mahunya... dari mula angkat takbir saya dah tersedu sedan dan kemuncaknya bila berdoa... i dunno what is wrong with me... saya rasa sangat2 kecik disisiNYA...
nasib baik la time solat tuh hanya saya seorang.. kalau tak, mau terpinga2 kawan2 yg melihat....
entahlah...
apa yg penting saya minta ALLAH kuatkan dan tabahkan hati saya dalam mengharungi dugaan dan cabaran ini....lembutkan hati saya untuk redha dan percaya ada HIKMAH yang tersembunyi untuk kami sekeluarga... saya masih mengharapkan yang terbaik dan saya cuba memberikan yang terbaik buat masa ini....

No comments: